Smartnet registracija: žingsnis po žingsnio

Kas iš tiesų yra Smartnet ir kodėl jis tapo toks populiarus

Smartnet – tai vienas iš didžiausių elektronikos ir buitinės technikos prekių tinklų Lietuvoje, kuris per pastaruosius metus tapo tikru fenomenu. Jei dar neturite Smartnet paskyros, greičiausiai esate girdėję apie ją iš draugų ar kolegų, kurie nuolat giria įvairias nuolaidas ir specialius pasiūlymus. Sistema veikia gana paprastai: registruojatės, tampate lojalumo programos dalimi ir pradedate kaupti taškus bei naudotis eksklyviais pasiūlymais.

Dabar beveik kiekvienas didesnis prekybos tinklas turi savo lojalumo programą, bet Smartnet išsiskiria tuo, kad jų sistema tikrai veikia ir duoda apčiuopiamą naudą. Tai ne tik teorinė galimybė gauti nuolaidą kada nors ateityje – čia kalbame apie realius privalumus, kuriuos matote jau pirmojo pirkinio metu. Be to, registracija yra visiškai nemokama, o tai reiškia, kad neturite ko prarasti.

Ką reikia pasiruošti prieš pradedant registraciją

Prieš šokdami į registracijos procesą, verta turėti po ranka kelis dalykus. Visų pirma, jums reikės veikiančio elektroninio pašto adreso. Skamba savaime suprantama, bet tikrai žinau žmonių, kurie bando registruotis su senu, jau nebenaudojamu el. paštu, o paskui stebi, kodėl negauna patvirtinimo laiško.

Taip pat pravers mobilusis telefonas. Nors tai nebūtinai privaloma, daugelis funkcijų veikia geriau, kai turite Smartnet programėlę telefone. Be to, kai kurie pasiūlymai būna prieinami tik per mobilią aplikaciją, tad verta apie tai pagalvoti iš anksto.

Dar vienas dalykas – turėkite omenyje savo asmens duomenis. Reikės įvesti vardą, pavardę, gimimo datą. Kai kurie žmonės čia sustoja ir galvoja: „O kam jiems mano gimimo data?” Atsakymas paprastas – tai padeda identifikuoti jus sistemoje ir užtikrinti, kad niekas kitas negalėtų pasinaudoti jūsų paskyra. Be to, gimtadienio mėnesį dažnai sulauksite specialių pasiūlymų.

Registracijos proceso anatomija: kaip tai iš tikrųjų vyksta

Dabar pereikime prie paties proceso. Pirmas žingsnis – eikite į Smartnet svetainę arba atsisiųskite jų programėlę. Asmeniškai rekomenduoju pradėti nuo programėlės, nes ji intuityvesnė ir greičiau veikia nei naršyklės versija telefone. Bet jei esate prie kompiuterio, svetainė veikia puikiai.

Pagrindiniame puslapyje ieškokite mygtuko „Registruotis” arba „Prisijungti”. Paprastai jis būna viršuje dešinėje arba centre, priklausomai nuo įrenginio. Paspaudę pateksite į registracijos formą, kuri iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti šiek tiek bauginanti – daug laukelių, varnelių, tekstų. Bet ramiai, viskas paprasčiau nei atrodo.

Pirmiausia įvesite savo el. pašto adresą. Čia svarbu nesuklysti – du kartus patikrinkite, ar teisingai įrašėte. Viena neteisingai įvesta raidė ar skaičius, ir patvirtinimo laiškas nukeliaus į niekur. Paskui sugalvokite slaptažodį. Šiuolaikiniame pasaulyje visi žinome, kad reikia stipraus slaptažodžio, bet vis tiek matau žmonių, kurie naudoja „123456” ar savo vardą. Naudokite bent 8 simbolius, įtraukite didžiųjų ir mažųjų raidžių, skaičių, o dar geriau – kokį specialų simbolį.

Asmens duomenų pildymas be galvos skausmo

Toliau reikės užpildyti asmens duomenis. Vardas ir pavardė – čia viskas aišku. Gimimo data – įveskite tikrą, nes kartais perkant tam tikrus produktus (pavyzdžiui, alkoholį) sistema gali patikrinti jūsų amžių. Telefonas – nebūtinas, bet naudingas, jei kada nors pamirštumėte slaptažodį ar norėtumėte gauti SMS pranešimus apie specialius pasiūlymus.

Adresas – čia daugelis žmonių sustoja ir galvoja, ar tikrai reikia įvesti. Atsakymas: priklauso nuo to, ko norite. Jei planuojate užsisakyti prekių pristatymą į namus, tuomet taip, adresas bus naudingas. Jei ne – galite praleisti arba įvesti tik miestą. Sistema paprastai leidžia palikti kai kuriuos laukus tuščius.

Sutikimų ir sąlygų labirintas: ką iš tikrųjų pasirašote

Dabar atėjo tas momentas, kurio daugelis nekenčia – sutikimų ir sąlygų dalis. Matote kelis varnelių laukelius su ilgais tekstais šalia. Pirmasis paprastai būna privalomas – tai sutikimas su privatumo politika ir naudojimosi sąlygomis. Be šio sutikimo negalėsite užbaigti registracijos.

Kiti sutikimai paprastai yra pasirenkamieji. Pavyzdžiui, sutikimas gauti rinkodaros pranešimus el. paštu. Jei norite žinoti apie visas akcijas ir pasiūlymus – pažymėkite. Jei nenorite, kad jūsų pašto dėžutė būtų užversta laiškais – nepalikite varnelės. Tai tikrai jūsų pasirinkimas, ir niekas jūsų už tai nebaus.

Dar vienas dažnas sutikimas – SMS pranešimai. Čia panašiai kaip su el. paštu, tik informacija ateis žinute į telefoną. Kai kurie žmonės tai mėgsta, nes greičiau pastebi akcijas, kiti – ne, nes jaučiasi pernelyg bombarduojami informacija.

Patvirtinimo laiškas ir kodėl jis kartais pasimeta

Užpildę visus laukus ir paspaudę „Registruotis”, turėtumėte gauti patvirtinimo laišką į nurodytą el. pašto adresą. Paprastai jis ateina per kelias minutes, bet kartais gali užtrukti iki 15-30 minučių. Jei po pusvalandžio vis dar nieko nematote, pirmiausia patikrinkite šlamšto (spam) aplanką. Tai skamba kaip akivaizdus patarimas, bet tikrai daug žmonių apie tai pamiršta.

Patvirtinimo laiške rasite nuorodą, kurią reikia paspausti. Tai patvirtina, kad el. pašto adresas tikrai jūsų ir kad nesate robotas. Paspaudę nuorodą būsite nukreipti atgal į Smartnet svetainę ar programėlę, kur pamatysite pranešimą, kad jūsų paskyra sėkmingai aktyvuota.

Jei patvirtinimo laiško vis tiek negaunate, gali būti kelios priežastys. Galbūt neteisingai įvedėte el. pašto adresą – tokiu atveju teks pradėti registraciją iš naujo. Arba jūsų el. pašto serveris blokuoja laiškus iš Smartnet – retai pasitaiko, bet būna. Tokiu atveju pabandykite su kitu el. pašto adresu arba susisiekite su Smartnet palaikymu.

Programėlės diegimas ir pirmas prisijungimas

Jei dar neatsisiuntėte Smartnet programėlės, dabar puikus metas tai padaryti. Eikite į Google Play (Android) arba App Store (iOS) ir ieškokite „Smartnet”. Programėlė yra nemokama ir užima nedaug vietos telefone.

Įdiegę programėlę, atidarykite ją ir prisijunkite su ką tik sukurta paskyra. Įveskite savo el. pašto adresą ir slaptažodį. Jei viskas gerai, pateksite į savo asmeninį profilį. Čia pamatysite savo duomenis, sukauptus taškus (kol kas jų bus 0, bet tai greitai pasikeis), aktualias akcijas ir kitas funkcijas.

Programėlėje yra viena labai naudinga funkcija – skaitmeninė lojalumo kortelė. Tai reiškia, kad nebereikia nešiotis fizinės kortelės ar prisiminti jos numerio. Tiesiog parodote programėlėje esantį brūkšninį kodą ar QR kodą prie kasos, ir viskas automatiškai užsiskaito. Labai patogu, ypač tiems, kurie nuolat pamiršta korteles namuose.

Pirmasis pirkimas su nauja paskyra: ko tikėtis

Dabar, kai jūsų paskyra sukurta ir aktyvuota, laikas išbandyti ją realioje situacijoje. Nuėję į Smartnet parduotuvę ar perkant internetu, nepamirškite prisijungti prie savo paskyros. Fizinėje parduotuvėje tai reiškia, kad reikės parodyti programėlėje esantį kodą arba pasakyti savo telefono numerį ar el. paštą (jei taip nurodėte registracijos metu).

Pirmojo pirkinio metu pradėsite kaupti lojalumo taškus. Sistema paprastai veikia taip: už kiekvierus išleistus pinigus gaunate tam tikrą kiekį taškų. Vėliau šiuos taškus galėsite iškeisti į nuolaidas ar specialius pasiūlymus. Kiekviena parduotuvių grupė turi savo taisykles, bet Smartnet sistemoje paprastai 1 euro pirkiniui tenka 1-2 taškai.

Be to, naujiems nariams dažnai būna specialūs pasiūlymai. Gali būti, kad gausite papildomą nuolaidą pirmajam pirkiniui arba dvigubai daugiau taškų. Verta pasižiūrėti į programėlę ar el. paštą – ten tikrai bus informacijos apie tai, kokios privilegijos jums prieinamos kaip naujam nariui.

Kai kas negerai: dažniausios problemos ir jų sprendimai

Net ir geriausiose sistemose kartais pasitaiko gedimų ar nesusipratimų. Štai kelios dažniausios problemos, su kuriomis susiduria žmonės registracijos metu, ir kaip jas išspręsti.

**Negaunate patvirtinimo laiško.** Kaip minėjau anksčiau, pirmiausia patikrinkite šlamštą. Jei ten nieko nėra, pabandykite išsiųsti patvirtinimą dar kartą – paprastai svetainėje ar programėlėje yra mygtukas „Siųsti patvirtinimą iš naujo”. Jei ir tai nepadeda, galbūt problema jūsų el. pašto pusėje – pabandykite su kitu adresu.

**Sistema sako, kad el. paštas jau užregistruotas.** Tai reiškia, kad anksčiau jau bandėte registruotis arba kažkas kitas naudoja tą patį el. paštą (kas labai mažai tikėtina). Pabandykite prisijungti su tuo el. paštu – galbūt tiesiog pamiršote, kad jau turite paskyrą. Jei slaptažodį pamiršote, naudokite „Pamiršau slaptažodį” funkciją.

**Programėlė neveikia ar lūžinėja.** Įsitikinkite, kad turite naujausią programėlės versiją. Eikite į parduotuvę (Play Store ar App Store) ir patikrinkite, ar nėra atnaujinimų. Taip pat pabandykite išjungti ir vėl įjungti telefoną – kartais tai padeda. Jei problema išlieka, pašalinkite programėlę ir įdiekite iš naujo.

**Nepavyksta nuskaityti kodo parduotuvėje.** Jei kasininkas negali nuskaityti jūsų programėlėje esančio kodo, pabandykite padidinti ekrano ryškumą. Kartais per tamsus ekranas trukdo skaitytuvui. Taip pat įsitikinkite, kad ekranas švarus – pirštų atspaudai ir nešvarumai gali trukdyti. Jei vis tiek neveikia, galite pasakyti savo telefono numerį ar el. paštą – kasininkas galės surasti jūsų paskyrą rankiniu būdu.

Kaip išspausti maksimumą iš savo Smartnet paskyros

Gerai, jūsų paskyra sukurta ir veikia. Bet kaip iš tikrųjų gauti maksimalią naudą? Štai keletas patarimų, kurie padės jums taupyti daugiau ir geriau išnaudoti sistemą.

Pirma, reguliariai tikrinkite programėlę. Ten nuolat atsiranda naujų akcijų ir pasiūlymų, kurie galioja tik ribotą laiką. Kai kurios nuolaidos būna prieinamos tik per programėlę ir tik konkrečiomis dienomis. Pavyzdžiui, gali būti „Penktadienio pasiūlymas” su 20% nuolaida tam tikroms prekėms.

Antra, kaupkite taškus strategiškai. Jei planuojate didesnį pirkinį, pavyzdžiui, naują televizorių ar skalbimo mašiną, verta palaukti specialių akcijų, kai už tam tikras prekių kategorijas duoda dvigubai ar trigubai daugiau taškų. Taip greitai sukaupsite pakankamai taškų kitam pirkiniui.

Trečia, nepamiršite apie gimtadienio privalumus. Daugelis lojalumo programų, įskaitant Smartnet, gimtadienio mėnesį siūlo specialias nuolaidas ar papildomus taškus. Tai puiki proga įsigyti kažką, ko norėjote, bet atrodė per brangu.

Ketvirta, sekite el. pašto pranešimus. Taip, žinau, kad niekas nemėgsta pilnos pašto dėžutės, bet Smartnet siunčia tikrai vertingų pasiūlymų. Jei nenorite, kad jie užpildytų visą pašto dėžutę, sukurkite atskirą aplanką ar etiketę Smartnet laiškams. Taip galėsite juos peržiūrėti, kai turėsite laiko, ir nepraleisite gerų akcijų.

Penkta, derinkite su kitomis nuolaidomis. Kartais galite naudoti Smartnet taškus ar nuolaidas kartu su kitomis akcijomis. Pavyzdžiui, jei prekė jau yra su nuolaida, o jūs dar panaudojate sukauptus taškus, galutinė kaina gali būti tikrai patraukli.

Ką daryti toliau: jūsų kelias lojalumo programoje

Taigi, dabar jau žinote viską, ko reikia norint sėkmingai užsiregistruoti Smartnet sistemoje ir pradėti ja naudotis. Registracija iš tikrųjų nėra sudėtinga – tai užtrunka vos kelias minutes, o nauda gali būti tikrai apčiuopiama.

Svarbiausia – nepamirškite naudoti savo paskyros kiekvieną kartą perkant. Tai tampa įpročiu po kelių kartų, ir greitai net nepagalvosite apie tai – tiesiog automatiškai parodote programėlę prie kasos. Taškai kaupiasi pamažu, bet nuosekliai, ir po kurio laiko pastebite, kad turite pakankamai nuolaidai kitam pirkiniui.

Dar vienas dalykas, kurį verta paminėti – saugumas. Niekam neatskleidžite savo slaptažodžio ir reguliariai jį keiskite. Jei prarandate telefoną, iš karto pakeiskite slaptažodį per kompiuterį, kad niekas negalėtų pasinaudoti jūsų paskyra. Smartnet sistema yra gana saugi, bet jūsų asmens duomenų apsauga pirmiausia priklauso nuo jūsų pačių.

Galiausiai, nebijokite eksperimentuoti su sistema. Išbandykite įvairias funkcijas, pažiūrėkite, kaip veikia taškų keitimas į nuolaidas, išnagrinėkite visus programėlės skyrius. Kuo geriau pažinsite sistemą, tuo daugiau iš jos išspausite. Ir nepamirškite – jei kyla klausimų ar problemų, Smartnet klientų aptarnavimas paprastai būna gana greitas ir naudingas. Geriau paklausti ir gauti aiškų atsakymą nei spėlioti ir galbūt praleisti kokią naudingą funkciją.

Veröffentlicht in Kompiuterių remontas, naujienos.