Kavos aparatas ir ekranai bet kurioje įstaigoje turi būti reguliariai prižiūrimi, kad būtų užtikrintas tinkamas jų veikimas. Deja, retkarčiais gali pasitaikyti techninių gedimų, dėl kurių klientams sunku mėgautis gėrimais arba suprasti, kas rodoma ekrane. Kad išvengtumėte šių problemų, galite padaryti keletą dalykų:
- Reguliariai tikrinkite aparatą ir ekranus, kad įsitikintumėte, jog jie veikia tinkamai.
- Paveskite kvalifikuotam technikui reguliariai tikrinti kavos aparatą ir ekranus, ar juose nėra žinomų problemų.
- Įsitikinkite, kad visos mašinos ir ekrano dalys yra švarios, nes nešvarumai ar dulkės gali turėti įtakos veikimui.
- Atlikę bet kokius remonto ar reguliavimo darbus, išbandykite kavos aparatą ir ekraną.
- Turėkite atsarginį sprendimą, jei kavos aparato ar ekranas nustotų veikti.
- Pateikite klientams instrukcijas, kaip naudotis mašina ir bet kokia rodoma informacija, kad jie lengvai ją suprastų.
Laikydamiesi šių veiksmų galite užtikrinti, kad kavos aparatas ir ekranai išliktų optimalios būklės ir galėtų suteikti klientams puikią patirtį. Be to, jei techninių gedimų vis dėlto pasitaikys, būsite geriau pasirengę greitai ir veiksmingai juos pašalinti.
Jei turite klausimų arba jums reikia pagalbos šalinant kavos aparato ir ekranų techninius gedimus, nedvejodami kreipkitės į mus.