Spausdintuvo klaidų pranešimai gali būti neįtikėtinai varginantys. Laimei, dažniausiai juos gana lengva pašalinti. Pirmas dalykas, kurį turėtumėte padaryti susidūrę su klaidos pranešimu, – pabandyti nustatyti, ką jis reiškia ir kas jį sukėlė. Paprastai šią informaciją galite rasti spausdintuvo vadove arba gamintojo svetainėje. Kai nustatysite klaidos priežastį, yra keletas įprastų sprendimų, kurie gali padėti. Pirmiausia iš naujo paleiskite spausdintuvą ir kompiuterį ir pažiūrėkite, ar tai išspręs problemą. Jei ne, patikrinkite, ar pačiame spausdintuve nėra užstrigusio popieriaus arba užstrigusių komponentų, ir pašalinkite visas šiukšles. Jei problema vis dar išlieka, kreipkitės į spausdintuvo gamintoją ir paprašykite tolesnės pagalbos. Kai kuriais atvejais jie gali pasiūlyti pakeisti spausdintuvą arba grąžinti pinigus. Žinoma, visada pravartu reguliariai tikrinti spausdintuvą ir jo komponentus, ar nėra nusidėvėjimo požymių, kurie taip pat gali lemti spausdintuvo klaidas. Pasitelkus šiek tiek kantrybės ir šalinant problemas, daugumą spausdintuvo klaidų pranešimų galima išspręsti akimirksniu.
Laikydamiesi šių veiksmų galite užtikrinti, kad spausdintuvas ir toliau gerai veiks, ir sumažinti riziką ateityje susidurti su klaidų pranešimais. O jei pasiseks, galėsite greitai grįžti prie spausdinimo!
Jei išbandžius visus šiuos veiksmus vis dar kyla problemų, internete yra daugybė šaltinių – nuo forumų su naudingais patarimais iki oficialių pagalbos svetainių. Nebijokite prireikus ieškoti pagalbos. Šiek tiek pasidomėję ir gavę keletą patarimų dėl trikčių šalinimo, spausdintuvą turėtumėte greitai vėl paleisti.