Šalinant išmaniojo televizoriaus garso ar vaizdo kokybės problemas svarbu atlikti keletą paprastų veiksmų. Pirmiausia įsitikinkite, kad visi prie televizoriaus prijungti kabeliai yra tinkamai pritvirtinti ir veikia. Jei kuris nors iš kabelių atrodo pažeistas ar nutrintas, nedelsdami jį pakeiskite. Be to, patikrinkite televizoriaus nustatymus, kad įsitikintumėte, jog garso ir vaizdo įrenginiui pasirinktas tinkamas įrenginys. Jei tai nepadeda, pabandykite atstatyti televizoriaus gamyklinius nustatymus, eidami į meniu „Settings” (Nustatymai) ir pasirinkdami „Reset” (Atstatyti). Jei atkūrus televizoriaus nustatymus iš naujo padėtis nepagerėja, gali būti, kad laikas kreiptis į techniką arba įsigyti naujų kabelių ar atsarginių dalių. Nepriklausomai nuo problemos, atlikę šiuos paprastus veiksmus galite rasti garso ir vaizdo problemų sprendimą. Galiausiai reguliari visų prie išmaniojo televizoriaus prijungtų kabelių ir komponentų priežiūra ir tikrinimas gali padėti sumažinti galimas problemas ateityje.
Taip pat svarbu nuolat atnaujinti išmaniojo televizoriaus programinę įrangą. Nauji atnaujinimai gali ištaisyti klaidas arba suderinamumo problemas, kurios galėjo atsirasti dėl ankstesnės versijos. Norėdami atnaujinti televizoriaus programinę įrangą, eikite į televizoriaus nustatymus ir pasirinkite „Programinės įrangos naujinimas”. Jei yra naujesnė programinės įrangos versija, ją bus galima atsisiųsti. Atsisiuntę vykdykite ekrane pateikiamus nurodymus, kad įdiegtumėte naujinimą. Baigę paleiskite televizorių iš naujo ir patikrinkite, ar pagerėjo garso ar vaizdo kokybė.
Jei turite klausimų arba susiduriate su sunkumais atliekant remontą, kreipkitės pagalbos į kvalifikuotą techniką. Jie gali padėti diagnozuoti problemą ir patarti, kaip geriausiai ją išspręsti. Be to, būtinai peržiūrėkite su televizoriumi pateiktą garantinę informaciją, ar kuriam nors iš remonto darbų taikoma garantija. Imdamiesi šių veiksmų užtikrinsite, kad garso ir vaizdo problemos bus išspręstos laiku.